Home > Галка, Парченце от мен, Хартиено > Аромат на кафе и хартия

Аромат на кафе и хартия

Ухаещо кафе и прясно извадена от пакета хартия.

А ако сложиш лек мирис на ванилия, получаваш перфектното неделно утро. Навън е някакво мрачно, но първите слънчеви лъчи си пробиват път към прозореца. Сигурно очакват да ме събудят, както обикновено. Е, този път не познаха – чакам ги с новата си чаша на точки, полуподредена маса и амбициозни планове за деня, за които още не ми се мисли.
Това му е хубавото да станеш рано – имаш време да отложиш с няколко часа сутрешния навик да се стресираш за глупости, които винаги водят до проблеми с фината моторика (строшена стъклария или разпиляна папка с мегаважна информация), непрепоръчителни образувания на лицевия епидермис (писна ми вече от пъпки) и константни прекъсвания на мозъчните импулси (Ама аз за какво говорех?).

Т‘ва стреса е отвратително животно. Успя да си разпъне пипалата дори до блога ми – мястото, където ми се искаше да няма никакви следи от скучната ми работа. Малко по малко и той отиде в списъка с приятни неща, за които време не остава. А то всъщност време има, само че го използвам, за да се оплаквам от стреса на работа или да доизчистя в кухнята, което също ми действа терапевтично.

Нямам никакво намерение да правя тържествено обещание да пиша по-често. Най-вероятно надали ще стане. Но ми се иска да правя повече хартиени неща, защото ме успокоява, пък и обикновено не изглеждат много зле. Някой друг път ще се обясня в любов на хартията, сега просто ще покажа една чаша, която направих за подарък на една приятелка. В правенето й няма нищо гениално, просто няколко часа работа и любезната подкрепа на един човек със забавен акцент, който качва клипчета в Youtube. Вече съм си харесала още няколко неща за правене, хартиени или не чак толкова хартиени, които ще се постарая да показвам тук.

Току- виж покрай тях се върне желанието за блогърстване. 🙂

487600_10152599685138012_771306261_n

1618438_10152599685193012_309239930_n

Снимки: Александра.

Видео урок за чашата: .

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

