Home > Галка, Парченце от мен > The joy of cooking

The joy of cooking

Събота вечер е, малко преди 10.

По пижама съм, но не защото ще си лягам. Сутринта ме домързя да се преоблека и си се размотавам така. Заредила съм пералнята и на котлона къкри супа. Слушам с половин ухо някакъв глуповат комедиен сериал, който отлично пасва на категорията „колкото там да говори нещо”.

Някъде насред тази идилия се зачудих кога успях да остарея толкова, че да прекарвам уикенда в пазаруване, готвене, размотаване по пижама и наваксване с несвършеното на работа през седмицата. Ехо, на 23 съм… Няма ли излизания, кафета, купони, нещо? – пита ме онова дразнещо гласче в подсъзнанието ми, което винаги е недоволно от нещо (не знам как е възможно толкова да си приличат с майка ми).

Ми… Някакси ми омръзнаха. Оказа се, че в търсене на нещо „яко” или „вълнуващо”, винаги се стига до едни и същи 5 неща, които вече се поизтъркаха. Май дойде времето да се правя на голяма и да ми пука дали банята е чистена тази седмица, да знам колко минути отнема златистата коричка на баницата и да имам повече от 3 теми за разговор с прослойката на обществото, известна с етикета „лелка”. Малко скучновато, но се оказва, че ми приляга. Дори се чувствам леко виновна, че ми харесва, а общественото мнение ме гледа със сключени вежди и начумерения поглед „пилееш си младините”.

Така или иначе ги пилея, поне търся начина, който ми харесва, а не това, с което съм свикнала. И не се срамувам – нито от пижамата, нито от чистенето и подреждането, още по-малко от супата, която се очертава да бъде брутално яка на вкус. 🙂

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

