Home > Галка, Парченце от мен > Животът в един тефтер

Животът в един тефтер

Наближава края на годината и времето за огромната купчина лигави равносметки. Моята е, че през изминалите 12 месеца предостатъчно пъти се занимавах с подобни глупости.

Годишната равносметка се обезмисля и от това, че мога почти без да мърдам да видя своята официална 2012 в постовете тук, а неофициалната – в купчината тефтери със списъци. Пълни с неща за вършене, купуване, спомняне. Подредени по дата, понякога с малко разкривен почерк, със системи за отбелязване на поредността и успеваемостта. Често за мен те са много по-важни от някакви си там документи. Подреждат ми живота и мисленето, успокояват и мотивират. Решават проблема със съвместното съжителство на памет на злобен слон и досетливост на блондинка от виц в главата ми.

Да видиш стар списък винаги носи усмивка от мъгляв спомен за нещо (хубаво или лошо, все се хилиш). Ето, списъка по- долу например – от времето, когато щях да пиша за списъците в блога си и така и не стигнах до там. Защото колкото и списъци да правиш, никога не успяваш да направиш всичко (или поне аз не мога).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Отначало си пазех ревниво всички стари тефтери и тетрадки, както някои си пазят дневниците. После изхвърлих купчината – от една страна мястото наоколо взе да посвършва, от друга ми стана малко плашещо да мога просто ей така да разгърна и да мога да проследя какво съм правила цял месец. Да се сетя какво ме е вълнувало и кое ме е побърквало, за какво съм мрънкала най- много и на кого съм се усмихвала. Защото в един простичък списък може да прозира много повече, отколкото бих могла да предположа. По- добре да си остана само с архива тук.

  1. Една Луда
    December 30, 2013 at 12:40 am

    първият пост,който ти чета – хареееееееесваш ми!<3 Не спирай да се усмихваш!Успех!;)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

