Home > Галка, Парченце от мен > Старото вкъщи

Старото вкъщи

„Еми… честита краставица.”

Май това е едно от пожеланията, които винаги идват ненадейно и имат силно въздействие върху позиционирането на долната челюст. То е едно от нещата, които ще ми липсват в новата квартира. Животът в общежитие беше мизерничък, но криеше достатъчно забавни моменти, за да не ти пука. За това прекараните там четири години бяха хубави и още дълго ще ме карат да се усмихвам. Въпреки че стаята беше тясна и грозновата, в блока имаше кръчма, а името на квартала караше повечето хора да сбърчат нос неодобрително.

След като се преместих, свикнах толкова бързо с новия апартамент, че чак ми е малко гузно за стаята. Оставих в нея важни неща – рисунката на пингвина с шапка върху шкафа, която нямаше как да отлепя, петната от първокурсническо кафе по стената и съквартирантката, за която колкото и да кажа, ще бъде малко. Това беше първото място, на което живях далече от мама.

Там осъзнах, че за да можеш да си обуеш чисти чорапи сутрин, трябва да направиш нещо по въпроса предишната вечер. Разбрах и преимуществата на това да притежаваш собствена отварачка за консерви. Слушах легенди за хора, които притежават прахосмукачка. Живях с непознати, които не се оказаха серийни убийци, а мегаяки хора. Чувах повече за съседите, отколкото ми се искаше, и се чудех колко чуват те за мен. Свихнах с тишината, която никога не е напълно тиха. Седях на смотаното пружинено легло, когато в главата ми изникна идеята за този блог и името GalkatheGreat. И още хиляди неща, които няма да изброя, за да не се разплача още повече.

Понякога думите просто не стигат.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

