Home > Галка, Парченце от мен > The more we change, the more we stay the same

The more we change, the more we stay the same

Не помня дали съм поствала тук този цитат. И да съм, било е преди около 1 000 години (май тогава писах за последно тук :)).

Напоследък някакви неща около мен непрекъснато се променят. Имам нова зелена рокля и нова къщичка, която деля със съвсем нови хора. Сложих онази заврънгулка, която наричам подпис, на един куп документи за някакви съвсем сериозни неща. Сещата се, онези, дето са пълни са с разни кофти думички като „задължения”, „неустойки”, „долуподписаният” и т.н.

Всъщност най- много ме вълнува това, че вече мога да си занеса лична чаша в офиса, която да е адски яка. Дори 2 000 договора няма да развалят кефа от това.

Оказва се, че с всяка следваща промяна правя крачка напред… по окръжността, в която се въртя неспирно. За да се убедя отново, че променяйки се си оставам същата.

Заради всичко, за което ми пука прекалено много. Заради филмите и песните, на които винаги плача по малко. Защото се сдухвам адски детински, когато някой ми каже, че съм хубава. Защото винаги си намирам причина да не бъда напълно щастлива. Заради всичките неща, които понякога карат хората да ме гледат странно.

Нека това не ви звучи депресарски. Харесва ми мястото, където съм. Всеки път, когато извървявам окръжността от по- горе, намирам по нещо ново. И в същото време се спасявам от драматичния момент, в който ще погледна в огледалото и няма да имам идея кой ме гледа от там.

Ето, сега направих крачка напред и ухилено споделям, че пак отново ми се пише. Пише ми се тук, пише ми се на гърба на касови бележки, пише ми се от всичко по много, пише ми се дори когато съм на ръба да заспя върху клавиатурата.

И ще пиша. Пак. 🙂

  1. August 13, 2012 at 9:03 am

    Нали знаеш, че ако нямат колела, в които да се въртят почти неспирно, хамстерите стават трудно подвижни? :Р

  2. August 13, 2012 at 6:22 pm

    Еми… вече научих. 😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

