Home > Галка, Парченце от мен > Galka the Great’s Greatest

Galka the Great’s Greatest

Не помня дали съм споменавала, но името Galka the Great ми хрумна, когато се регистрирах в WordPress и всички други имена, за които се бях сетила, се оказаха заети. Предпочитам да избягвам темата дали и колко great съм всъщност, но името наскоро ме накара да се замисля за великите хора. Така или иначе няма еднозначен отговор на въпроса „Кой е велик?”, за това реших да съчиня своята лична класация от петима души, които са оказали най- голямо влияние върху мен с това, което са създали. И ето го резултата:

Jason Wade от Lifehouse, заради песента Broken;

Terry Pratchett, заради огромното удоволствие, което ми доставя всяка една негова книга;

Shonda Rhimes, защото създаде Grey’s Anatomy;

Yuko Shimizu, защото е автор на оригинала на Hello Kitty;

Jim Davis, създателят на котарака Garfield.

Хммм… Май изглеждат малко странно заедно…

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

