Home > Галка, Парченце от мен > Блогърско начало

Блогърско начало


Снимка: hmk

Вече си имам блог. Хипер мега яко! Не знам точно как, но ме накара да се чувствам малко по- важна за света и вселената. Безплано, елементарно и все пак хубаво. Като усмивка.

И като всяко ново и адски интересно нещо, след 3 дни ми дотъпя. Дори по едно време забравих за малкото кътче от интернет пространството, което си заплюх с регистрацията си в wordpress. Доста неща ми се случиха оттогава, неща, които може би бих разбрала по- добре, ако бях описала. Влакът обаче си замина, дори да стоя на гарата и да гледам тъжно след него – все тая.


Снимка: alphaducentaure

Сега се връщам пак тук с надеждата това място да ми помогне. Да обясня себе си и света, да кажа всичко, което ми е на сърце. Да направя нещо по- смислено от това да гледам филм, предъвквайки junkfood, и да си мисля колко скапан е живота. Да спра да се чувствам като объркано рошаво същество. Време е вече.

Не че живея с илюзията, че на някого му пука какво съм писала по време на тийнейджърските си години. Или какво съм драснала вчера, докато чаках да ми се дръпне сериала. Наистина не ми ме е грижа дали някой някога ще стигне до края на този пост. Или дали някога ще се съберат 10 души, които да посетят блога. Искам да кажа много неща и ще ги кажа, без значение дали някой слуша. Поне в писменна форма няма да изглеждам много луда. Мисля…


Снимка: tango48

  1. November 21, 2010 at 11:09 pm

    Велком!
    Пиши повече, Пратчет ти влияе завидно добре. Давам съвети, които сам не спазвам.
    А относно надеждата, че това място ще ти помогне да си обясниш себе си и света – въобще няма как да стане. Казвам ти го, малко или много, от личен опит. И мен ми е време вече, ама не би . . .
    И аз те адвам в Блогрола (:

  2. November 23, 2010 at 3:30 pm

    Тук е хубаво, интересно 🙂 Ще наминавам 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

