Snorfin

Snorfin, snorfin, snorfin…

Много яка думичка, нали? Просто ме кара да се усмихна широко (русо ухилено без видима причина смайли). Няма смисъл да се чудите или да отваряте Eurodict. 🙂

Това всъщност е симпатично смахната абревиатура, дело на сценарния екип на Neighbours from Hell. „Seem NORmal, Fit IN” е житейската философия на героите от забавната анимационна поредица. Като се замисли човек, 90% от земните обитатели следват формулата на дяволското семейство, заселило се на планетата ни. Май и аз не правя изключение, но не ми се получава особено успешно да snorfin.

Тръпката да ме гледат с повдигнати вежди и ококорени очи никак не е приятна. Още по- зле е шепотът зад гърба ми, с който разни хора се изумяват „Колко съм зле”. Знам всичкия crap за индивидуализма, толерантността и така нататък. Истината е обаче, че трудно се преодолява преградата на различното – било то външен вид, мислене, говор, жестове и мимики, характер и привички.

Опитвала съм се да не съдя другите, да бъда себе си без да ми пука, че ме мислят за странна. И въпреки че не съм от тези, на които им дреме особено, не мога да не се опитвам да snorfin. Сигурно е заради някой тъп инстинкт, който упорито си остава в хората още от пещерно време. Явно при мен е достатъчно силен, за да ме накара да се изчервя, и прекалено слаб, за да ме накара да се променя. Прекрасен баланс, а? (саркастично смайли)

По- долу са някои неща, които ме правят прекалено индивидуална, за да ме приемат хората за нормално. Най- малкото, което мога да направя, е да си призная си призная недостатъците и странностите. Разбира се, бих могла да изброя около 70 000… Но предполагам, че щом мен ме мързи да ги напиша, вас още повече би ви мързяло да ги прочетете.

– Имам по- ниско от нулево чувство за ориентация – губя се постоянно и непрекъснато, на най- невероятните места;

– Забравям кой ден е днес, какво трябва да свърша, за какво говоря и в общи линии всичко, което може да бъде забравено;

– Винаги се държа прекалено дръпнато или прекалено мазно с хората;

– Спя с чорапи без значение каква е температурата навън;

– Пускам си „Broken” на Lifehouse когато съм радостна, тъжна, разочарована, отегчена и каквато още емоция се сетите;

– Харесвам зеленината, природата и децата, само когато са на безопасно разстояние;

– Никога не съм казвала на някого „Обичам те”, като всъщност го имам предвид.

Надали скоро нещо от гореизброените ще се промени. Сигурно още утре някой ще повдигне вежди не особено прителски когато кажа или направя нещо. Поне вече сместо „Пф, коооолко съм тъпа”, ще си кажа на ум „Snorfin, snorfin, snorfin…” и ще ми стане весело.

Човекът срещу мен да си мисли каквото си иска. I’m just doing my best to snorfin. 🙂

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

