Home > Галка, Парченце от мен > The evil side of myself

The evil side of myself


Снимка: migrainechick

Много често гавря хората. Прекалено често. Дори непрекъснато.

Не знам как точно е устроено мозъчето ми, но моето внимание винаги се фокусира въху лошото. Дори то да е едно мъъъничко нещо сред  1 000 други хубави работи. И не само се съсредоточавам върху него, ами и го преувеличавам. Картинката става груба, много груба. Не е като да не съм наранявала хората.

Извинявам се с това, че желанието да охуля някого е по- силно от мен. Това оправдание е прекалено плоско дори за кухата ми руса главица. Не е по- силно, просто не съм свикнала да ми се противопоставям. И съм наранила доста хора, което в моменти като този ме кара да се чувствам малко гадно.

„Баси, имам си достойнство!” каза един път (или повечко пъти) една приятелка. Всеки си има достойноство, което не обича да бъде ебавано. Жалко, че се сещам за това след като съм казала нещо грубо и всички се хилят. И вече е късно да кажеш каквото и да е, можеш само да си вземеш поука. Което аз не правя.


Снимка: protectorrr

Иначе гордо мога да отбележа, че и със себе си съм безпощадно груба и зла. Чуждите подигравки и критика не могат да ме засегнат по никакъв начин. Все едно съм развила черупчести израстъци, които да ме пазят от всичко, най- вече от самокритиката. Не че на някой му пука какви гадости говоря за себе си при положение, че съм го оплюла.

Мога само лигаво да благодаря на хората, които не ми се връзват и с които мога спокойно да оставя да се развихри злото, крично, саркастично и иронично мое аз. Защото когато то се махне, не остава почти нищо, което си струва човек да забележи. Дано някой ден нещата да се променят. Като се познавам обаче… надали.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

