Home > Галка, Парченце от мен > Щастлива тъпотия

Щастлива тъпотия


Снимка: fastake

“Баси тъпото е да си щастлив.”

Всички ме гледат странно като кажа това. За мен пък си е самата истина. Няма по- простичко нещо от това. Някакси прекалено елементарно и… да, тъпо.

Когато съм щастлива ми е весело, приятно и спокойно. Искам да гушна някой и да заспя. Чувството е хубаво, признавам си. Никога не бих го отказала за час-два-три. Но от мисълта за щастлив и спокоен живот ми се повърща.

Тъпо е да нямам какво повече да искам. Защото моята житейска философия се препокрива с радикалния максимализъм- искам още, и още, и още. Повече от себе си, повече от другите, повече от света и Вселената. Нека посредственото мислене се изнесе на някоя друга планета.


Снимка: kwl

Щастливият и задоволен човек не иска нищо да се промени. Той е като дремеща мъркаща котка, която би заспала всеки момент. Не ме разбирайте погрешно – нямам нищо против котки. Просто не искам да стана едина от многото полузаспали животинки, доволни и щастливи от това, което имат.

Пътят към щастието е 1 000 пъти по- як от онзи половин час, в който огромна усмивка ще се залепи на лицето ми. В него има динамика, емоции, напрежение… има нещо, което да ме ръчка напред. Често ми казват, че влагам прекалено много нерви във всичко, което правя. Че не се усмихвам достатъчно и се тормозя за глупости. Че когато нямам проблеми, сама си ги създавам, за да има какво да разрешавам. Че трябва да се променя, защото “не е хубаво така”.


Снимка: goincase

Еми… не. Няма да ви послушам и няма да спра. Защото съм такава и не искам да променя тази част от себе си. Живейте както си искате, не се опитвайте да промените моя начин. Той си ми харесва.

Ако бях задоволена и щастлива, нямаше да се изнеса от вкъщи. Нямаше да преследвам мечтите си, защото нямаше да има за какво да мечтая. Нямаше и да пиша този текст. Искам да променям, да създавам, да разруша. Да умра, искайки още. Защото не мога да се сетя за нещо по- тъпо от това да стоиш пред телевизора и да не искаш нищо, защото уж имаш всичко.

Щастливите хора имат само своето щастие. Браво, но на мен това не ми стига. Искам повече, много повече. И където и да е това повече, ще стигна до него. И ако успея да го намеря и още не ми е дотъпяло да имам блог, ще го споделя с вас. 😉

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

